2 hela år

Idag är det ingen vanlig dag, nej, för det är Frejas födelsedag! Hurra hurra hurra! Min älskade lilla systerdotter (som inte är så liten längre) fyller ju hela TVÅ år idag! Måste säga att tiden har gått otroligt fort. Minns det som igår, då hon bara var någon dag gammal och jag höll henne i min famn för första gången ♥

Lillskruttan, grattis verkligen!! Vi ses senare idag på kalaset.

Två bilder på skönheten själv, snodda av min fina storasysters blogg!

Och till sist, men inte minst - Freja är helt klart en ängel!! En ängel som lever härpå vår jord och som det bara finns EN enda utav! Så snäll, så glad och så otroligt duktig på det mesta. Och charmig som ett troll är vad hon är! Nästan så att man kan äta upp henne. Min älskade älskade älskade systerdotter ♥

HA NU EN SUPERDUPERBRA FÖDELSEDAG GUMMAN, SÅ SES VI SENARE!!
MASSOR MED PUSSAR OCH KRAMAR
/ MOSTER JENNY



Fin blogg

2009-12-22 // 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback