Annandag jul

Igårkväll åkte jag och Simon hem till Simons mormor och morfar och
umgicks lite! Jag fick lite paket och sedan åt vi julgodis och tittade på Sällskaps-
resan! Sjukt rolig film det där. En riktigt klassiker! När vi åkte hem därifrån tog
vi vägen förbi Konsum och hyrde Flickan som lekte med elden och köpte även
med oss micropopcorn med smörsmak! Så igårkväll hade vi en efterlängtad
välbehövlig myskväll med oss själva, jag och min fina pojkvän. Det har vi inte¨
haft på.... en månad ungefär! Det har ju varit så mycket att fixa inför julen och
det nu sen jag kom hem. Så igår tog vi igen all missad tid!! Filmen var för övrigt
bra. Jag älskar Lisbeth! Hon är så jävla gymm! Så nu måste vi snart se den tredje
och sista filmen.

Idag är det 3Dbio som står på schemat. Det är jag, Simon och hans tre små-
syskon som ska umgås i biosalongen idag! Det ska bli skitkul men jag vet inte vad
jag tycker om 3D egentligen. Det är ju coolt som fan, men hallå, det är ju läskigt!
Haha fy! I somras när vi var på Liseberg tillsammans med Pontus och Jennifer
bestämde vi oss för att gå in och kika på en 3D film. Men gudars skymning vad
jag skrek! Det var ju hur läskigt som helst ju! Men jag hoppas att det går bättre
idag! Annars får de skämmas riktigt rejält över mig ;)

Dags att göra sig iordning!
Vad ska man ha på sig idag då? Suck.......




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback