Borta bra, hemma bäst

Åhh, hej på er!!

Nu är jag hemma i KALLA Sverige (eller ja, jag kom ju hem vid 23-tiden igårkväll) men nu tar jag mig tid till att uppdatera bloggen lite!

Efter nästan 24-timmars resande så kom jag till slut hem!! Klockan var som sagt runt elva igårkväll då Simon tog emot mig med öppna armar! Jag var så himla lycklig när vi rullade in med bilen och stod utanför lägenheten. Simon kom ut och mötte mig och jag sprang och slängde mig på honom!! Hihi, nu kanske jag börjar  prata om onödiga detajer som ni ändå inte förstår.. Suck, haha. Hur som helst, resan hem var otroligt dryg men den gick ändå bra på alla sätt och  vis. Vi varken krockade med bussen i Thailand eller störtade med flygplanet. Tur det.

Och som ni kanske kan gissa er till så har jag haft det fantastiskt skönt på andra  sidan jordklotet. Varmt, avkopplande och väldigt fascinerande. Jag har inte ens behövt tänka på vad klockan är. Helt underbart!!

Och vad mycket roligt jag har upplevt! Jag har en hel del bilder att visa men dom kommer inte idag utan det blir nu så småningom. Men Thailand är väldigt speciellt jämfört med andra länder, på många sätt och vis. Det är så svårt och förklara, det måste liksom upplevas.

Åh, jag känner mig rörig nu (som vanligt när jag har massor med roligt som jag vill berätta så kortfattat och enkelt som möjligt) men jag tror att jag måste smälta allt och försöka inse att jag faktiskt är hemma och att jag inte kan gå ut med bikini, korta shorts och flipflop för att gå till stranden, utan att det faktiskt är minusgrader och snö ute! Och givetvis vill jag hellre umgås med Simon så mycket som möjligt istället för att sitta här. ja, för shit vad vi har saknat varandra!! Om ni bara visste..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback