Cambrud

Hallå mina vänner! Hur var er julafton igår? Min var LÅNG men otroligt trevlig. Som
jag sa igår; det bästa är ju att få umgås med familjen, alla fina julklappar är bara ett
stort plus! Men jag fick massor med fina saker som jag är jättenöjd med, och alla
verkade nöjda med vad dom fick av mig och Simon. Så jag ska inte klaga, gårdagen
var super!

Vi kom hem sent inatt efter att ha spelat spel och skrattat hemma hos storasyster
Therese tillsammans med mamma och alla syskon! Vi spelade ett frågespel där det
handlade om allt ifrån sex till droger. Roligaste grejen var ju helt klart Niklas svar på
frågan som löd:  "Hur  länge pågår en tjejs orgasm?" Niklas svar löd: "Tjaaa,
en 8 minuter i alla fall"
Och tokfan trodde på det själv. Skaplig orgasm. En sån finns
bara i hans drömmar eller  så har hans tjejer lurat honom ganska rejält! Han borde
känna sig blåst! Hahahaha. Bubben då

Vi tog massor med bilder igår förresten! Jag ska ladda upp dom här senare under dagen! :)

Nu ska jag fortsätta fixa med alla bilder från Thailand. Givetvis ska jag fortsätta
med att käka upp Simons djungelvrål, för han är inte hemma ;) SHIT vad arg han
kommer bli på sin älskling sen! Hihihihihi. I love it!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback