Den där räddaren i nöden!

Den här morgonen gick inte riktigt som planerat till 100% När vi 30 minuter
nnan min tandläkartid går ut till bilen och ska börja åka så märker vi ganska så
snabbt när Simon ska starta och åka iväg att den är ganska så DÖD. Bokstavligt
talat, död. Batteriet var helt slut och där står vi.....

Det slank ur för många svordomar ur min mun innan jag ringde till pappa och
berättade som det var. (Det är ju hans bil som jag sitter och skriver om, vi har ju
ingen egen längre eftersom att Simon sålde den)
Som tur var så befann han sig i
Vingåker när jag ringde, och som tur var kunde han kasta sig in i bilen och åka
ifrån en snabbis, skjutsa oss till hans jobb, där vi fick låna en annan bil - Min söta,
sexiga övningkörningspärla!! Och nu sitter vi i bilen, snart inne i Katrineholm och
jag kommer att komma i tid till tandläkaren. Allt tack vare vår räddare i nöden -
Världens bästa pappa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback