Direkt fran Thailand

Helo!

Klockan e tio pa kvellen har. Vi ligger ju sex timmar fore en hemma i Sverige. Nu har jag varit borta i snart fem dagar och jag langtar redan sonder efter Simon!!

Men det er underbart her!! Varmt och soligt. Jag fosoker gora allt som hor till att ha semester: Sola, bada, dricka och ata gott, njuta av livet och ta det lugnt. Men det er somsagt svart att leva som om det vore ett paradis, ner min stora karlek befinner sig pa andra sidan jordklotet... Han e ju mitt ALLT!

Flygresan pa 11 timmar gick bra men det eee sjukt lenge att sitta pa ett flygplan  och glo. Brande mig redan forsta dagen, men det e inte sa konstigt eftersom att jag var vitare en jag nagonsin varit. Sa jag har for det mesta suttit i skuggan nu dom her dagarna. Men snart ska jag pressa :D

Har aven testat pa Thaimassage, och vilken skillnad det e mot vanlig svensk massage. Har bade ligger och star dom pa en ner dom masserar.. Underligt, men skont. Hah.

Imorgon ska vi bege oss mot Phuket!! Vi ska se hur storstaden ser ut och aven shoppa. Har hort att det e bra shopping! Hiihih.

Vill beratta sa mycket men hinner inte.
Vill hellre chatta med Simon innan min datortid tar slut....

Svettiga halsningar
Jenny


VI SAAAAAAAAAAAAAAAAKNAAAAAAR DIIIIIIIIIGGG!!!!

2009-12-11 // 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback