En efterlängtad "slappisdag"

Vill ni höra någonting helt sjukt galet? Sedan jag kom hem den 20:e december så
har jag haft någonting att göra, alltså några måsten, någonting planerat precis varje
dag fram tills idag!! Helt galet ju. Idag, sju dagar senare så har jag all rätt i världen att
gå runt i myskläder precis hela dagen och slappa - Inte göra ett skit! Eller ja, rättare
sagt - Jag har fram tills ikväll på mig, för då kommer Pontus och Jennifer hem till oss!!

Hur utnyttjar jag denna dag då? Med att ligga framför datorn och Tv;n såklart! Så
himla underbart skönt alltså. Inte behöva tänka på någonting alls. Så guld!!

Förresten, nu har jag alla bilderna från Thailand här på min dator. Så nu kommer
dom snart upp här på bloggen i olika delar. Ja, för det är hundratals bilder!!

Ha det så bra
Massor med kramar
/ Jenny




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback