En Jenny full med spikar i ryggen

Åh hejohå! Har precis kommit upp ur sängen då jag legat på min nya spikmattan i ca
30 minuter. Känns dock som att spikarna sitter kvar i mig men jag antar att det är så
det ska kännas (?) Hoppas att det är lika bra som jag har hört att det är det här med
att ligga på spikmatta. Min stackars lilla rygg har nämligen jäkligt ont nu mera :( Usch!

Den här dagen har rusat förbi. Klockan är redan halv fyra och gissa vad det är dags
för nu då? Jo, matlagning såklart. Idag blir det potatismos och köttbullar! Mumsfilibabba

Såhär ser jag ut just nu, då jag myser i min sjukt söta morgonrock som jag fick av min
käraste i julklapp. Den är rosa och söt. Så tjejigt så!



Förresten, är det någon som vill se några Thailandbilder eller?!
I så fall kräver jag ett svar från Dig DIG dIG diG DiG dIg!!

Kramar
/ Jenny



» Mamma

Du kommer att må så gott efter en stund på spikmattan, jag somnar på min...

Kram mamma

2009-12-28 // 16:07:18
» FRIDA

Ja! Ja! Ja!

2009-12-28 // 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback