En klädtokig Jenny

Nu har jag precis blivit klar med alla mina kläder. Fick ett välbehövligt ryck
nu på förmiddagen, då jag slet ut alla kläder från garderoben, rensade och vek om
allting osv. Så nu har jag en stor klädhög av kläder som jag inte använder ligger
på sängen ihopvikt. Vad ska jag göra med det tror ni? Ett nytt bloppisinlägg såklart!
Ska även ha med lite skor och väskor denna gång, för det saknade ni ju sist. Så
under dagen kommer det alltså ett bloppisinlägg till er!! Håll utkik! :)

Påtal om kläder, imorgon är det nyårsafton och jag har inte den blekaste om vad
jag ska ha på mig!!!! Inte en jäkla aning alltså. Börjar få lite panik nu! Får springa
ner till Factory nu och försöka hitta någonting. Och påtal om ännu mer kläder,
jag har ju massor med kläder och annat skoj som är nyshoppat som jag inte har
visat er! Det är ju saker från både Thailand och härifrån!! Vill ni se det kanske??

Somsagt, dags att besöka Factory nu.
Hoppas det finns någonting i min smak
Hoppas hoppas hoppas
Vad gör jag annars?!?!!!!!



Självklart vill vi se det!!

2009-12-30 // 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback