En ruskigt kall torsdag

Hallå!!

Nu är jag precis hemkommen från skolan. Står i köket - lagar mat, lyssnar på musik och bloggar! Är jag inte riktigt fräck?! Det var verkligen ett bra köp det här med en liten söt bärbar dator. Hihi!!

Skoldagen idag har gått lika bra som vanligt. Men det har varit en annorlunda dag idag. En tjej från Schwarzkopf har varit hos oss från 10-17 och lärt oss massor om färg och allt som hör till!! Det var varit otroligt lärorikt. Jag tror på det här med repetioner och fakta från olika personer! Vi avslutade det hela med att färga Jessika med fyra olika färger på folieslingorna! Han inte se resultatet tyvärr eftersom att jag var tvungen att rusa för att inte behöva vänta i Norrköping till klockan 18:30. Men jag tror att det blev superbra! Får ju se det imorgon :)

Jag och den omtalade Jessika fotade lite idag:


Vsst är min pälsmössa söt?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback