En sån underbar grej

Kom precis hem. Och vad möts jag av när jag öppnar dörren tror ni? Jo, en mycket
vacker och glad pojkvän som genast kramar om mig och ger mig en puss!! Ganska
snart inser jag att mabordet är dukat och att spisen redan är på (?!?!) Det är nämligen
så att min käraste redan har varit och handlat lite mat, och även börjat med maten.
Och inte vilken mat som helst, utan vår rosa receptpärm var framme och han har gjort
ihop en köttfärslimpa som nu ligger i ugnen!! Hih, så söt han är. Vad han försöker! Han
är verkligen underbar. Jag blir alltså inte bjuden på pasta och korv som killar oftast
lagar om och om igen, utan min raring anstränger sig faktiskt mycket mer än så!!

Köttfärspaj, KÖTTfärspaj, köttFÄRSpaj, KöttfärsPAJ, Ja - Han är bäst!! Gud så mysigt
vi ska ha sista kvällen tillsammans innan vi ses igen!

Här har ni bildbevis:



Nu ska jag hjälpa till
Vi hörs sen
Kramar i massor
/ En glad och kär Jenny




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback