From school

Sitter och suger på en djungelvrålsklubba och inväntar nästa lektion, idrott! Jag ser inget positivt med idrottslektionerna. 1. Man måste släpa med sig kläder. 2. Man måste duscha i skolans äckliga duschar. 3. Lektionerna är
alltid lika tråkiga! 4. Man måste trängas i omklädningsrummet. 5. Man känner sig alltid lika ofräsch efteråt.

Gudars skymning vad kallt det är idag!! Jeeeeeesus! Har hört att det var -8 grader ute i morse, och det kändes gott och väl kan jag meddela er! Usch. Jag har på mig mina converse och mina tår är som isbitar! Stövlar? - Ja tack! Nu måste jag verkligen köpa ett par. NU. Innan jag åker iväg till Thailand. I really have to!

Nej, nu ska jag dra mig.
Ha en bra dag ute i kylan
Vi hörs!!
/ Jenny



Hej! Du la aldrig upp något bloppis-inlägg :)

2009-12-02 // 14:53:49
» JENNY

Jag vet att jag är sen med det :( Men nu är jag ganska förberedd, så imorgon lovar jag att det kommer!! Lovar och svär :) Tack att du håller ut, vem du nu är.. He he

2009-12-02 // 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback