Godmorgon världen

Här sitter jag nyduschad, fräsch och otroligt trött! Jag ställde klockan på 08:00
för idag har jag en hel del planerat! Jag har en tandläkartid i Katrineholm, jag och
Simon ska träffa mamma och umgås, vi ska storhandla på Willys innan vi åker hem,
och när vi kommer hem har vi massor med kläder att tvätta!!

Jag finner heller ingen anledning i varför man ska sova till 12 varje dag bara
för att man har lov?!! Fan, då är ju hela dagen förbi! Och att sova bort hela dagen
och vakna upp när det hunnit blivit mörkt ute (nu kanske jag tog i lite) är inte direkt
vad lov betyder för mig! På mina lov vill jag umgås så mycket med min fina pojkvän,
min familj och givetvis underbara vänner!! För sådant hinner inte jag med i vanliga
fall då jag är hemma halv sex från skolan varje dag. Så det så!!

Nu ska jag käka frukost och försöka piggna till lite. För det jag menar är inte
att jag lägger mig tio varje kväll eller går upp såhär tidigt varje dag jag heller nu när
det är lov. Verkligen inte. Men det kanske ska bli en ny grej här hemma? Varför inte?
Egentligen. Hm, tål att tänkas på. Simon skulle verkligen gilla min nya idè ;) Haha!!



Nyvaken, nyduschad tjej!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback