I bilen påväg till kalas

God kväll!!

Idag har jag tillbringat min dag på salongen där jag har jobbat för fulla  muggar! Jag har haft det lika roligt som vanligt på Ellenors hårvård och jag lär mig alltid nya saker där! Jättehärligt ju. Har haft både klipp och färgkunder idag och känner mig otroligt nöjd med alla resultat! Hoppas mina fina kunder också är det ;)

Nu sitter jag i bilen tillsammans med Simon påväg till Katrineholm. Vi ska ju fira Freja som fyller två år idag. Det ska bli mysigt att träffa familjen igen efter att ha varit borta två veckor. Och vi får hoppas på att Frejas födelsedags- present passar i storleken. Vi är nämligen lite osäkra på den fronten. Hon ska få en skitsöt pyjamas från Hello Kitty. Så hoppas hoppas hoppas den passar!!



Såhär ser jag ut idag! Bilden är tagen nu precis innan vi gick in i bilen.
Det är så skönt med en lagom bränna i ansiktet, då det bara krävs lite
mascara för att se fräsch ut!!


Ha en bra kväll!
/ Jenny



2009-12-22 // 18:55:39
» Boris

du måste se när min tjejkompis busringer till bris :O!

asså aldrig i hela mitt liv har jag skrattat så mycket xD

www.boriiisjeliiic.blogg.se

2009-12-22 // 19:05:09

god jul önskar,

http://annebertelsen.blogg.se :)

2009-12-22 // 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback