Jag har det rätt så bra i min ensamhet just nu


Såhär roar jag mig just nu, när jag är ensam hemma och får
göra preciiiiiiiiiiiiiiiiiis som jag vill!!!
Smörpopcorn i mitt hjärta

Det roligaste är att Simon bara skulle åka iväg till stan en snabbis med sin lillebror och
handla... något. (Kommer inte ihåg vad det var) Medans han är borta skulle jag lägga
mig och läsa min nya bok och dricka en kopp te. För när han kom hem igen hade vi
planer som löd att vi skulle poppa popcorn och titta på film och mysa tllsammans.

Men vad är det första jag gör, när dörren slår igen och han åker iväg?
POPPAR POPCORN SÅKLART!!

Hihihi, jag kunde inte hålla mig. Jag var såååååååååå sugen!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback