Jenny med tandställningen är snart tillbaka..

Rubriken säger allt!! Det står precis såsom det ser ut att det står: Jenny med tandställningen är snart tillbaka.. Jag tror knappt på det själv än.  Jag vill inte tro på det!

Som ni förstår gick inte mitt tandläkarbesök till precis så som jag önskade. Nog för att jag vet om att mina tänder har flyttat på sig sen jag tog bort min tandställning efter att ha haft den i 2½ år. Det är främst framtänderna som har levt sitt egna lilla liv och som numera är ojämna. Sen så är det tanden bredvid som också har fått sig ett spratt, för den står nu ut och det ser inte klokt ut!! Men vänta nu, inte fan hade jag räknat med att det skulle krävas en jäkla rälsjävel för att återställa detta?!! Jag vet inte vad jag hade tänkt, egentligen. Inte ens tandläkarna kan trolla, tydligen..

Här ser ni en äkta tandställningsfjolla


Det här var den mest spända dagen i mitt liv, dagen då jag äntligen skulle ta bort rälsen


Här ligger jag efter 2½ år lidande med sådan äckligt ond smärta men med ett
resultat
som jag aldrig trodde kunde vara möjligt


Och här är jag bara någon vecka efter jag tagit bort rälsen. Jag kände mig som
världens
snyggaste tjej som ägde det vackraste leendet någonsin. Jag kände
verkligen i kroppen
hur otroligt nöjd jag var, att den sjukt långa tiden då jag
lidit, gråtit och haft så ont, var
värt varenda dag och varenda tandläkarbesök.


Här är jag idag. Jag tänker: NEEEEEEEEJ, inte igen! Jag orkar inte!!


Det enda jag ser framför mig är ett svart moln. Jag kommer att vara ful, jag kommer att ha ont, jag kommer att behöva gå till tandläkaren stup i kvarten, jag kommer att  tvingas ha räls när jag ska gå med på Simon studentbal, jag
kommer
att ha en jäkligt jobbig tid då jag kan ska rälsfan - Närmare bestämt 8-9 månader

Självklart är jag inte tvingad till att sätta dit räls igen. Jag har ju två alternativ - Antingen får jag gå runt med fula tänder i resten av mitt liv, eller så får jag lida i ytterligare ett tag.

Nu ska jag fortsätta deppa.
Känner att jag behöver det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback