Julen är över

Har ni tänk på att julen faktiskt är över?! Det var en tanke som väckte mig nu på
morgonen. Det är ju verkligen så, den är över. Och shit vad fort det går!! Ärligt, det
känns ju som att det var igår jag pyntade här hemma med gardiner, tomtar och annat
julmys (och då har jag varit i Thailand emellan också), bakade lussebullar och peppar-
kakor, ställde upp julstjärnor i fönstrena och så vidare.

Och själva firandet - Det säger ju verkligen bara POFF! Man hinner ju knappt njuta
av julhelgen innan den är över. Skrämmande.

I mitt nästa liv hoppas jag att julfirandet håller igång minst två veckor!
Tänk så mycket bättre det hade varit. Då slipper man SLÄNGA i sig julmat
så att man nästan spyr och så behöver man inte äta så mycket julgodis på
en och samma gång, och det bästa av allt - Det skulle vara "normalt" att
dricka julmust mycket längre!! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback