Lik en prickig korv

Efter middagen ikväll, (som för övrigt var underbart god, ska ge er receptet någon
dag då jag känner mig extra snäll, för det är festligt gott)
så la jag över efterarbetet -
diskningen till min käre sambo eftersom att jag redan diskat en gång idag, plus att jag
kände mig totalt svintrött! Jag la mig istället på spikmattan i sängen och kopplade av
en stund. Dock så frös jag som ett jäkla as så jag stod inte ut i mer än 3- minuter!
Men eftersom att jag har världens bästa pojkvän så bäddade han om mig riktigt riktigt
ordentligt, med duntäcket vi sover med, två filtar och vårt reservduntäcke som ligger
allra överst i "högen" Haha!! Men det hjälpte ska jag säga er, det var till och med
väldigt skönt på spikmattan idag. Jag kunde slappna av och vila fram tills Simon kom
och sa: "Gumman, sover du?" Och så la han handen på min kind och strök den så
försiktigt så. "Nu har du legat länge, så nu är det nog bäst om du går upp" Och jag
höll med, vill ju inte att dom där jäkla spikarna ska slå rot...!!



.. Dom hann aldrig slå rot, men det var nog fan nära!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback