Nu ska jag berätta...

.. Om en mycket bra dag!

Simon och Pontus följde somsagt med mig till skolan idag. Vi tog bilen och åkte strax
före klockan sju. Jag hade som ni vet bild, och allt gick hur bra som helst! Fan, jag
tänkte faktiskt idag hur det skulle vara med lite killar i klassen, så himla underbart
det hade varit! Haha, nästan så att jag satt och drömde om det ett tag. Men jag vet,
jag måste sluta drömma, för det kommer aldrig att inträffa...

Jag slutade 09:30, då tog vi en vända på stan! Jag betalade för att få SKITBAJS-
ÄCKLIGTFULA naglar! Ja, jag har tagit bort gelèn och mina underbara naglar, allt för
att jag ska åka till Thailand. Men gud så fult det är när man inte har naglar!! Usch, det
är verkligen inte jag längre. Hur som helst, sedan handlade jag med mig schampo,
silkesdroppar och julgardiner hem. Eller ja, julgardinerna köpte ju jag och Simon ihop
såklart! Det blev supermysigt här hemma nu ♥

Vi åt i Norrköping. Jag och Pontus åt wooktime och Simon donken (såklart) Fast vi åt
tillsammans alltså, haha! (Det lät knäppt "Jag och Pontus åt wooktime och Simon
donken"
Skitsamma, idag har jag även hunnit besöka tandläkaren och salong Hud &
hår
där jag vaxade mig. Alltså, lite av min "att-göra-lista" (som jag ständigt lever med)
är nu avbockat!! Så nice.

Såhär mysigt har vi det hemma nu:







Nu ikväll har storayster Therese och min underbara systerdotter Freja varit här
och hälsat på.
Vi har ätit mat och pratat. Det har varit jättetrevligt verkligen!
Min familj är det bästa som finns.
Jag saknar er redan mina hjärtegull, men vi ses snart igen :) ♥

Nu är det dags för Andra avenyn!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback