Som en påse skit

Jag skrev ju igår att jag för första gången skulle se Twilight tillsammans med dom
absolut bästa killarna som finns, ni vet vilka jag menar!! Hur som helst, jag hade
verkligen höga förväntningar på både filmen och den "dundersnygga" skådespelaren.

Filmen kan jag hålla med om var härlig och spännande! Men snälla nån, EDWARD,
vart, vart i helskike är han snygg/sexig någonstans?!! Jag fattar inte. Jag försökte
hitta något snyggt på honom under hela filmens gång men jag lyckades inte..

Snälla, säg mig -VART är han snygg någonstans?!!! Jag kan inte se det.

Han är ju inte snyggare än Göran Persson?!!!!!



» Sara

jag tyckte inte heller han var snygg i början..

men vänta tills du sett filmen några gånger, då ändrar man sig.

2009-12-02 // 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback