Verkligen uppe med tuppen

Jag vaknade självmant strax innan klockan sex imorse och då var jag rent ut sagt - Svinpigg!! Jag hade inget val (trots att Simon låg bredvid och var hur varm och mysig som helst att hålla om) utan det var bara att masa sig upp! För det går ju inte att försöka somna om, när man inte ens är trött. Man gör bara allt värre, för det finns inte en chans att hitta en skön sovställning, och kuddarna är osköna, det är för varmt eller kallt och bla bla blah. Ni fattar väl vad jag menar, annars... glöm det bara!

Den här knepa händelsen beror givetvis på tidsskillnaden på 6 timmar jämfört med i Thailand. Jag har inte hunnit vända på dygnet ordentligt än. Men det löser sig ju så småningom. Jag dör inte av att vara uppe såhär tidigt, tvärtom. Nu har jag all tid i världen att surfta lite utan att Simon tjatar på mig att vi ska hitta på "någonting roligt
tillsamans" istället för att jag ska "nörda" med bloggen.. Haha!!

Loggade in på Bloglovin förut och insåg att jag hade över 200 inlägg att läsa. Vet ni vad jag gjorde? Jag markerade allting som läst och ger nu fan i vad som har hänt  när jag har varit på andra sidan jordklotet och haft det bra!! Så är det med det. Ha! För varför ska jag bry mig, egentligen,om vad alla har gjort eller haft det? Ojoj, nu
kanske jag lät som en egoist, men då bjuder jag på det ;)


Såhär mysigt har jag haft det nu på morgonkvisten
Te och rostade mackor med SVENSK ost och SVENSK skinka.
OM jag har saknat SVENSK mat nu när jag varit borta
- Ja, det kan du slå dig i backen på!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback