Ännu ett steg in i vuxenlivet

Åhh, nu är jag helt slut i kroppen! Kom nyss hem från en lång övningskörningstur
med pappa och Anne-Elise. Vi har väl varit borta i 2 timmar ungefär. Men fyfan
säger jag bara, det är ju hur roligt som helst att köra bil!!


Nu sitter jag och lyssnar på Sveriges bästa brud, Maja Ivarsson i The Sounds. Tänk
att en kändis kan göra mig så glad som hon! Om hon bara visste, den där Maja..
Bredvid mig har jag en iskall Coca cola, solen skiner och det är varmt ute. Underbart!

Jag fick min lön idag. Kändes suveränt! Blev dock övertalad av pappa och Anne-Elise
att jag inte kan shoppa upp allting utan att det kan vara bra och spara lite. (Förra året
handlade jag upp MÅNGA tusen på bara några månader)
Nejdå, övertalad blev jag
inte men de sa vad de tyckte. Jag fick mig en tankeställare och vi avslutade vår övnings-
körningsrunda på banken. Jag tog ut 2500kr som jag gav till pappa. Nu ska han se till
att han ska få MINST lika mycket till nästa månad och sedan spara undan dom till mig.
Men hallå, vuxenpoäng till mig nu va? Jag, Jenny Söderlund ska spara pengar!!

Men om jag fortsätter i den här takten så kanske jag får ihop till en hummer tills jag
fyller 18?! ;) Jag drömmer hörreni, varje jäkla dag.
Jag ska ha en sån! Jag ska.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback