Dagens outfit


Ganska dålig bild, men det regnar ju faktiskt ute!! Orkar inte skriva vart allt kommer ifrån utan ska informera er om hur min dag ser ut istället. Intressant va?!

Ska in till Katrineholm och jobba ett sjutimmarspass i det här underbara julivädret! När jag har slutat har jag en klippkund som jag ska ta hand om, också inne i Katrineholm. Detta betyder alltså att jag kommer hem ganska sent idag, och jag vet inte hur jag ska klara mig från Simon såhär länge. Vi skrattar och busar hela tiden tillsammans!! Och det enda vi pratar om (inte det enda, men det mesta) är ju såklart den nya lägenheten! Den 1 augusti slipper vi den gamla och kan istället njuta av den nya!! Vi är verkligen lyckliga ska jag säga er :) Det är en otroligt härlig känsla som strömmar genom hela kroppen! Det liksom pirrar och känns som fjärilar i magen!!

Hoppas allt är lika bra med er! Vi hörs.
PUSS/ J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback