Det är ju packningen som är tråkig

Idag har min och Simons dag bestått av chokladätande och packning. Det är så tråkigt
som det låter. Och svårt. Vad ska man börja med och packa ner? Hur ska man göra allt
på smartaste sätt? Vad måste vi spara till sist? Bla bla bla. Och så är det storstädning på
det också. Vi måste ju lämna ifrån oss lägenheten i absolut bästa skick!!

På torsdag åker jag till Stockholm med min mamma och lillasyster Isabell. Vi blir borta i
två nätter och det kommer att bli trevligt! De tre dagarna kommer att bjuda på shopping,
prideparaden och annat skojsigt!

Jag har bråttom nu. Det kanske märks. Vad vet jag?
Puss


Är det Göran på bilden :-)

Ni är duktiga och organiserade! Jag är helt övertygad om att lägenheten kommer att vara i toppskick vid överlämnandet!

2009-07-29 // 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback