Det börjar äntligen närma sig utflykt

God kväll!

Jag och Simon blev bjudna på mat hemma på Vretstavägen nu ikväll. Det blev grillad
fläskfilé, potatisklyftor i ugn och en supergod tzatsiki! Är jättemätt och belåten nu.

Nu ska vi åka hem till lägenheten och packa inför morgondagen. Sen blir det tidigt
i säng för oss om vi ska orka upp imorgon. Skulle gissa att vi ställer klockan på fem
ungefär. Tänk på mig imorgon, för då åker jag karuseller som en galning! Ni ska bara
veta hur mycket jag älskar sånt. Jag åker precis ALLT som går att åka!!

Den här helgen kommer alltså att bjuda på liseberg, shopping, restauranger, glass,
mycket mycket skratt och annat bus! Jag ska ta bilder med min supermobil så oroa
er inte. Jag kommer att dela med mig av det underbara! Ja, för det kan bara inte bli
annat än underbart tillsammans med underbara människor :)

Och hörreni, är inte Göteborg Sveriges vackraste stad? Enligt mig är den det.

Det här kommer att bli den bästa helgen på hela sommaren!
Jag vet det. Jag känner det på mig.
Det känns i hela kroppen.

TAKE CARE
Puss / Jenny


Det var så himla roligt <3 :)

2009-07-26 // 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback