En besviken lakritsälskare

Som ni märker har jag inte lika mycket tid för datorn just nu då flytten är väldigt
nära plus att jag jobbar och umgås med vänner. Jag är otroligt trött på kvällarna
och jag längtar så mycket efter två veckors ledighet i Thailand! Eftersom att tiden
går så fort innebär det att 5 december snart är här.

Jag och Simon tog en paus av allt packande och städande i lägenheten igår. Vi
åkte till affären och köpte av varsin glass och åkte till en mysig lekpark och gottade
oss. Jag testade lakritspuck eftersom att jag aldrig har gjort det tidigare. Jag är ju
en lakritsälskare så jag anade inget annat än att den skulle vara toppengod! Men
jag hade så jävla fel. Så jävla fel. Den smakade absolut inte lakrits. Usch. Skit
speciell smak. Jag blev riktigt besviken!! Verkligen.

Jag dissar helt klart lakritspucken!!


» Emma

Hej Jenny! Hur är det med dig? Du, jag har en liten fråga. Jag undrar nämligen om du har tid och lust att klippa mig? Jag känner att mitt hår behöver förnyas. Jag vet inte hur du brukar göra, om du bara brukar klippa din familj eller så..? Men det skulle vara jätteroligt & gulligt om du hade lust att klippa mig. Jag förstår om du har fullt upp med flytt och annat, så du får givetvis säga nej. Men ja, det var bara vad jag ville fråga dig :D hade så bra! Puss :)

2009-07-19 // 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback