En ensam tisdagskväll

Hallå!

Ligger i sängen och har precis ätit blåbärspaj med ungefär en liter vaniljsås.
Ärligt talat nu, hur jävla gott är inte vaniljsås?! Sånt kan man ju utan tvekan
kunna äta som godis på fredagskvällar. Nästan iallafall.

Nå... Har haft en bra dag då jag försökt koppla bort allt det jobbiga. Har faktiskt
skrattat och haft det riktigt trevligt tillsammans med Hanna! Dagens höjdpunkt
var definitivt Mc' Donalds och plus menyn!! Jag fick äntligen mitt första glas. Lila
och fint! I'm happy! Hanna den jäveln har alla färger. Avudsjuk? Ja visst!
Det var iallafall riktigt riktigt gott med en Big mac och en stor kall Coca cola. Minns
inte sist jag åt på Mc' Donalds. Det var faktiskt ett bra tag sen!! Dock så smakar
mina rapar fortfarande pommes och hamburgare (gud så manlig jag lät nu) men
hallå, jag rapar också även fast jag är tjej! Så det så.


Andra natten som jag ska sova utan min pojke. It's really sucks!! Jag saknar
dig som fan Simme. Bämpe vill inte vara utan dig meeeeer... =( Vaknade flera
gånger i natt och letade efter din hand, men den var inte där.. I morse när jag
vaknade så saknade jag ditt bröst att luta mig mot! Du är mitt allt, verkligen mitt allt!




» sara

jag har två sånna glas, två stycken gråa ^^

man måste ha sånna när man är colajunkies som vi! hehe

2009-07-15 // 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback