En lugn, mysig helg

Det här har nog varit den mysigaste helgen på länge! Den har spenderats med Simon
och Pontus för det mesta, även Pontus gulliga tjej Jennifer som var med oss hela kvällen
igår! Jag och Simon festade till det med massor med godsaker som vi inhandlade igår som
vi bjöd dom på, sedan kollade vi på en jättebra film (kommer inte ihåg vad den heter) Kvällen
slutade med att vi satt runt ett bord, alla fyra, och spelade Den försvunna diamanten.
Haha! Riktigt underhållande och ett väldigt roligt spel!!

Jag och Simon kom i säng vid halv fyra efter en myskväll med Pontus och Jennifer och inte
nog med det, vi skjutsade även in min storasyster och hennes man till Katrineholm vid två
unegfär. Blev som sagt ganska sent innan vi somnade, men det gjorde ingenting!!

Nu ska jag in och jobba sju timmar. Hoppas vädret håller i sig och att det inte börjar regna.
Jag tänkte nämligen dra på mig ett par shorts nu. Jag vill inte ens tänka tanken på långbyxor,
är det sommar så är det!!

Vill även tillägga att jag älskar min underbara pojkvän som jag vill dela resten av livet med.
Puss, kärlek/ J




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback