En vrålkåt Jämpa

Hej!

Måste börja med och erkänna att jag verkligen är blogg, internet och datorkåt. På riktigt!
Jag jobbar som en tok, och i lägenheten finns det inget internet. Som ni förstår så har jag
inte tillgång till detta så ofta. Men det ska bli ändring på det, i augusti ska det bli en enorm
ändring! Då ska internet fixas till nya lägenheten och då kommer jag att kunna skriva hur
mycket jag vill. Jag längtar!! Ni också, jag vet det!

Jag träffade Cicci igår. Vi åt glass och myste. Har inte sett henne sen skolavslutningen så
det var väldigt behövligt! Saknar min lilla tös.

Slänger upp en bild på vad jag hade på mig igår innan jag började jobba, bara för att....


Nu har jag semester i över en vecka!! Ska bli otroligt skönt. Kan inte beskriva känslan inom
mig, men den är gudomligt underbar. Göteborg på lördag. Jämpa är glad!!

Fick hem mitt H&Mpaket förut. Ska fota och visa er!
Be right back



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback