Ett godnattinlägg till er alla

Blev en skitmysig kväll i värmen! Träffade Johan (min kusin) i sommarstugan och
det är ju alltid lika trevligt! Vi fikade på berget medan solen sakta men säkert gick ner.
Såklart blev det ett kvällsdopp också, hur underbart som helst. Tänk vad varmt det
har blivit i vattnet nu. Jag fryser inte ens!! Knappt så det är svalkande ibland! Haha :)


Hann knäppa några bilder innan vi åkte hemåt. Visst ser det mysigt ut? Jag brukar vanligtvis
tycka att skogen är otäck. Jag vet inte varför, men det känns så instängt och påminner mig
om lik och våldtäksmän. Men faktiskt så känns det helt annorlunda i sommarstugan. Vet inte
om det är för att jag har växt upp där, eller om det är för... något annat! Haha. Men där
tycker jag iallafall att skogen är fin och att den sprider lugn och harmoni.

Nu ska jag lägga mig bredvid Simon i sängen. Vi ska massera och ta hand om varandra som
ett riktigt kärt par gör :) Vi måste även planera helgen tillsammans. Det finns nämligen många
alternativ att välja mellan just nu..

Jag är ledig imorgon.
Kanonskönt!

PUSS&GODNATT
Love/J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback