Ett gulligt telefonsamtal

Överraskade min pojke med ett gulligt telefonsamtal för ungeför 3 minuter sen..

Piiip... Piiip.. Piiiip..

Simon: Ja, det är Simon

Jag: Hej hjärtat! Jag ville bara tala om att jag älskar dig

Simon: Vad söt du är älskling. Jag älskar dig också, av hela mitt hjärta!

Jag: Tur för dig (sa jag med min bebisrösten)

Simon: Jaaaa (sa han med sin bebisröst) Vet du en sak gumman, det är bara
26 dagar kvar tills vi blir världens lyckligaste igen! Det är inte lång tid. Vi kan ju
nästan börja packa redan nu, så att det är klart.

Jag: Haha! Redan? Lugna dig nu. Vi ska börja med och tvätta kläder eftersom
att vi har tvättid idag klockan fyra

Simon: Ohhh, jag som hade hoppats på att du glömt det!

Jag: Jag glömmer aldrig sånt vet du. När slutar du?

Simon: Vi ses om två timmar.. Säg det igen nu

Jag: Va vadå?

Simon: Säg det igen!

Jag: Ahaaa, JAG ÄLSKAR DIG!

Simon: Hihhihi, ses sen då gumman! Pusspuss, hej då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback