Hiss eller diss?

Kommer ni ihåg mitt oranga nagellack som jag köpte?! Har inte haft tid och
testat det, men idag tog jag mig tid helt enkelt! Vet inte själv vad jag tycker om
det, ifall det är fint eller inte. Ovant är det iallafall, det är en sak som är säker!


Ser ni förresten vad korta mina naglar har blivit? Nu kanske ni förstår att
jag är allvarlig när jag säger att mitt jobb DÖDAR mina naglar. De går ju av
en efter en hela tiden.. Så tråkigt verkligen! Men det är bara att spara om på
nytt igen. Men nå.. Säg nu ärligt vad ni tycker :)


galet snyggt =)

2009-07-16 // 15:41:46
» sara

jag tycker faktiskt det var coolt.

fast jag är inte så vågad av mig så jag skulle inte kunna ha det ^^

2009-07-16 // 22:41:14

Hej Jenny! ;D fin blogg..

jag tycker orange naglar är supersnyggt :) hoppas allt är bra med dig annars, kramis :)

2009-07-21 // 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback