Ibland går väldigt fel saker till överdrift

Ännu en dag är förbi (snart iallafall) Fick jättemycket beröm idag av min chef!
Kändes verkligen superbra. Sånt behövs ibland, speciellt när man varit duktig
och jobbat hemma trots att man är ledig!!

Har haft en väldigt bra dag idag. Väldigt bra dag! Lägenheten var jättefin och
det känns så rätt allting! Jag är glad, och inte nog med det, vi blev bjudna på mat
ikväll hemma på Vretstavägen och nu ska vi upp till sommarstugan ett tag. Jag
ska övningsköra dit!! Så nu varnar jag er, igen - Gå inte ut och framförallt inte på
vägarna. (För att vara på den säkra sidan alltså) ;)

Jag måste bara säga en sak, herregud vad överdrivet allting med Michael Jaksons
död är!
Det är fortfarande fullproppat i Aftonbladet och på Internet. Jag menar, det
räcker nu. Visst att det är sorgligt och tragiskt, men hallå - Det är över en vecka sen
nu. Vem bryr sig ifall han dog av överdos eller vad det nu skrivs om? Han är död, och
han får faktiskt skylla sig lite själv. Han har använt farliga droger och annat skit som
förstör kroppen. Som ni vet har jag lite svårt för honom tack vare att det verkade som
att han utnyttjade barn sexuellt ett tag! Det är bland det värsta jag vet, när föräldrar 
utnyttjar barn. Fyfan! Det gör mig förbannad.. 

Snälla Sverige, skit i Jakson nu. Det finns faktiskt viktigare saker som vi borde bry oss
om! Våldtäkter, rån, ungdomsvåld och så vidare. Michael Jakson är död - INSE DET!
 

Nu ska jag, pappa och Anne-Elise åka till sommarstugan och fika på berget!
Vi hörs när jag är hemma igen, det lovar jag er!

Love/J


» Sofia

Jag håller med om det där med MJ. Gillar din blogg :)

2009-07-02 // 19:27:18

kallt av dig

han var världens kändaste pop atrist, världens största!

2009-07-02 // 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback