Idag väntas många timmar ute i kylan!

God morgon babe's!

Antar att ni allesammans ligger under ett varmt gosigt täcke i en stor mysig säng och
kanske tillsammans med den ni älskar medan jag sitter och hackar tänder och dricker
te för att försöka bli något varmare i kroppen... Idag är det alltså ännu en grå och
fruktanasvärt regning dag och det glädjer inte mig ett dugg eftersom att jag ska stå ute
och jobba i minst tio timmar. ICA Nära firar nämligen två år med massor av festligheter
så det kommer bjudas på mycket roligt! Vi hade dock önskat sommarväder eftersom att
det är den 10 juli idag. Men, nej..

Vet helt ärligt inte hur jag ska klara mig idag. Jag fryser redan och min ångest kryper
sakta  men säkert fram.
Önskar att jag kunde trycka på en knapp och så POFF blev klockan
sex och arbetsdagen är nu över. Men icke, så lätt kom jag inte undan.

Klockan börjar rinna iväg och jag tror att jag måste inse att det faktiskt inte finns någon bra
lösning. Jag kan inte ändra vädret, och jag kan inte trycka på någon jäkla knapp som säger
POFF och sen är dagen förbi. Hallåååå, det går ju inte!! Jag har inget val. Hör du det Jenny?
Du har inget val, du måste frysa ihjäl idag, och du måste bli så blöt att mascaran och
hårsprayen rinner i hela ansiktet.

Ser mig själv framför mig, hur trevlig som helst ändå och låtsas som att jag inte alls lider
utan att det är hur roligt som helst.
Fuck regnväder, fuck den här helgen. Fuck vad kallt!!

Ja ja ja ja ja ja ja... Grattis Ica Nära!!
Och hallå, ni kan väl skänka lite värme och omtanke till mig idag? Please..

Puss, J


Hej Jenny. Har inte ditt nr så jag skriver här :P

Jag har kollat boende på Lisebergs vandrarhem 25/7-26/7 v.30 kan ni då? Det är bra pris också men vi kanske ses i kväll, annars så kanske ni kan höra av er, för vi måste väl bestämma oss snart om vi ska åka eller inte :) puss!

2009-07-10 // 13:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback