Jag är så fräsch nu, så det är inte klokt!

Klockan är inte ens elva men jag har redan hunnit gjort massor med nödvändigt!!
Snoozade till klockan halv nio i morse, sedan blev det att trycka i sig frukosten fort som
fasen, borsta tänderna, hoppa på cykeln och cykla som en dåre ner till Salongen. Det
regnade dessutom. Det var alltså kallt, blött, blåsigt och inte alls mysigt! Hur som helst
så var det helt klart värt det när jag kom hem. Är så fräsch nu. Men okej, det gjorde liiite
ont. Fast bara liiiite. Ger ett grymt bra resultat med vaxning, och det håller i unefär 1månad
(iallafall på mig) Antar att det är olika för alla.. Men vaxar man regelbundet så försvinner
hår hela tiden. Det slutar alltså växa efter ett tag, om man har tur! Jag personligen har inte
haft den turen än, men det kanske kommer om ett tag!

Kikade även på en annan lägenhet nyss.. Hihihihihi! Jag är så glad. Äntligen ska vi flytta!
Och jag är så säker på att det kommer att bli hur bra som helst. En månad kvar nu bara! :)


» Emma

Vart ska ni flytta? :)

2009-07-06 // 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback