Jag behövde vara ledig idag!

Hallå!

Hanna väckte mig 11:35 genom att skicka ett sms. "Jobbar du?" Jag sov så djupt och
skönt men såklart ska hon förstöra det! ;) Haha, nejdå! Men hallå, klockan var HALV TOLV
och jag sov?! Jag vet inte när jag vaknade så sent sist... Måste vara väldigt länge sen!!

Var skönt med sovmorgon iallafall, dock mindre skönt när Simon lämnade mig och åkte
iväg till jobbet vid sju. Jag ska erkänna att jag har varit så jäkla rädd hela natten. Jag har
aldrig varit med om värre oväder. Det regnar så sjukt mycket att jag nyper mig varje gång
jag går förbi ett fönster och tittar ut. Jag tror liksom inte att det är sant!
Men i natt var det absolut värst. Vi sov med fönstret lite öppet för att det inte ska bli så
himla varmt, men när det började tokregna så lät det så otroligt högt att jag såklart trodde
att det  blev inbrott i huset. Jag väckte Simon men hörde inte vad jag själv sa tack vare att
regnet slog så hårt i backen. Alltså, shitballabacon, jag överdriver inte!! Sjukt äckligt var
det men  jag är glad över att jag har min superhjäte som ställer upp dag som natt

Hanna ringde mig på hemtelefonen vid tolv och vi pratade väl i ungefär en timme, som
vanligt.
Hon berättade bland annat hur bra Bloglovin är och att jag borde skaffa det. Litar
såklart på henne så nu är jag också medlem! Lite senare än alla andra, men whatever?!
Är glad att jag nu slipper gå in på alla bloggar 748388999 gånger om dagen! Detta ska
nu vara hur enkelt och smidigt som helst!

Jag är ledig idag och jag är så glad för det!!
Puss, J


» sara

jag hoppas du lagt till mig, annars blir jag ledsen!!!!!

2009-07-09 // 14:16:16

Det kan du skriva upp att jag har!! :D

2009-07-09 // 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback