Jag gick upp med tuppen idag!

Klockan 07:00 stod jag nere i tvättstugan och skulle köra igång dagens första maskin.
Ja, det är så sant som det är skrivet. Simon missade vår förra tvättid då jag jobbade.
"Jenny gumman, förlåt, jag glömde helt bort att vi skulle tvätta idag" Haha. Skitsamma,
nu är det gjort iallafall och jag gillar att vara med och tvätta just för att allt ska gå rätt till.
Det vill säga, att man inte blandar skrikrosa kläder med vita kläder och så vidare..

Göteborg imorgon med Simon, Pontus och Jennifer. Vi sover kvar på hotell en natt och
den här resan kommer att bli superduperbra!

Min packlista ser ut såhär:
- Sängkläder
- Handduk
- Toalettartiklar
- Klädombyten
- Tre par skor
- Mobil + laddare
- Skivor
- Smink + hårsaker
- Simon
- Pontus
- Jennifer
- Pengar, plånbok

...Och lite annat smått och gott också! Tror jag fick med det viktigaste iallafall.



2009-07-26 // 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback