Jag hatar skoskav

Finns det något mer irriterande än skoskav? Det gör ju så sjukt ont också. Och när
man vill använda ett par nya fina skor så vill man ju inte direkt få ont. Det allra värsta
med skoskav är att de läker så otroligt sakta plus att du nästan inte kan använda några
skor alls. Okej då, du kan ju faktiskt använda tofflor utan "kanter" om man säger så..

Det här fick jag igår när jag jobbade. Jag använde inte de foppatofflorna som jag brukar
använda, utan jag tog ett par andra som krympt i solen. Ja, jag vet att det låter sjukt, men
det är faktiskt sant. Så jag varnar er, ställ inte ett par foppatofflor i solen, de krymper
nämligen!! De drar liksom ihop sig på ett konstigt sätt. Och resultatet av det ser ut som
mitt skoskav på foten!!

Ont, äckligt, fult och absolut inte charmigt. Fyfan!!


Nej fy, det såg inte skönt ut. Bara att slänga dom!

2009-07-14 // 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback