Jag säger bara en sak: Så typskit!

Hallå!

Simon kom och hämtade upp mig vid halv fyra ungefär. Efter mycket om och men
så tog vi en cykeltur ut i skogen med våra nya grymma cyklar som Simon har fixat
iordning åt oss. Han lurade in mig i skogen en bra jäkla bit. Jag fattade inte vad han höll på
med. Skulle han döda mig liksom? Haha, nejje. Men jag var helt lost i huvudet!!

När vi väl kom fram så hade han förberett en skitmysig picknik mitt i skogen. Hur
gulligt som helst! Jag var absolut inte alls förberedd på det, därför blev det hela ännu
mysigare än mysigast!

När vi satte oss och började äta på allt han köpt med så började det såklart regna!!!
Hur jävla typiskt är inte det?! Ärligt talat, nu skulle vi äntligen hitta på något mysigt
tillsammans, det var liksom ett bra tag sen vi hade sån här kvalititetstid och jag har
saknat det så enormt mycket! Men skitsamma, vi hade det så trevligt ändå. Vad gör man
inte? Jo, det bärsta av situvationen såklart och sånt är Jenny och Simon bra på!!

Nu ska vi laga middag tillsammans och ta hand om varandra mer än någonsin!
Ta hand om er!

PUSSPUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback