Jobbar fast jag är ledig

Blev väckt av ett telefonsamtal i morse. Det är kaos på jobbet när jag inte
är där tydligen!!
Ingen vet vad dom ska göra, hur dom ska göra och chefen
vill liksom ha dit mig. Men hallå, jag är ju ledig idag?! Fick istället i uppdrag
att skriva ner en punktlig lista för både öppning och stängning i ett tydligt format!
Alltså, vad man ska börja med, vart allt finns, hur man gör, när man gör osv..

Fan hörreni, det är inte lätt för er som är nya på jobbet! Jag vet själv hur det var
förra året när jag började jobba. Jag stod som ett frågetecken dag ut och dag in
i två veckor, sen börjar man lära sig ordentligt! Så, nu vet ni vad jag gör denna
varma onsdag. Jag ligger i trädgården och försöker vara så tydlig som möjligt
med mina listor som ungdomarna ska få utav mig imorgon!

Vill bli klar så fort som möjligt så jag kan åka till Lyttersta och njuta av sommaren
istället för i en varm trädgård. För om jag säger såhär, det skulle inte vara fel med
ett dopp i det blå just nu! Det skulle därimot vara alldeles TOPPEN.


» Emma

Vad är det du jobbar med? :)

2009-07-01 // 15:15:28

Jag jobbar på IcaNära i Katrineholm

2009-07-01 // 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback