Kändes som jag levde i en drömvärld

Åh, vad trött jag är nu!! Klockan är snart tio, jag kom precis hem men ska nu sätta mig
med lite arbetsuppgifter som helst ska vara klart tills imorgon! Känner inte alls för det,
men jag ska tvätta av mig sminket och dra på mig myskläder så hoppas jag på att jag
taggar till lite iallafall! Detta ska nog inte ta så lång tid om jag bara gör det jag ska...

Men fyfan vilket konstigt väder det har varit idag! Jag höll på att bli alldeles knäpp
rent ut sagt. Det har SPÖREGNAT (och då menar jag verkligen spöregnat) Fan, gatorna
var ju översvämmade på vissa ställen, och en kvart senare så var solen framme och inte
en droppe kom nerifrån himlen. Kändes som att jag levde i en av världens mest overkliga
filmer. Hur som helst så hoppas jag iallafall att ingen drunknade i ovädret!!


Ser ni skillnaden? Och bilderna är tagna med bara någon timmes mellanrum. HELT SJUKT!!

Måste ta tag i arbetsuppgifterna nu! Har inget val längre.... Suck. Wish me luck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback