Mycket mätt och belåten!

Åh, är hur proppmätt som helst. Tacos är verkligen underbart men vi lyckas alltid äta tills vi
nästan spyr. Jag sitter nu här och mår illa som tusan. Skulle helst av allt vilja köra ner
fingrarna i halsen så att det går över, men sånt trams håller inte jag på med. Får helt enkelt
skylla mig själv tills det går över!! :) Något som är typiskt tacos (iallafall för mig och Simon)
är att man alltid sitter och småäter fast man redan är mätt. Vi lyckas alltid sitta kvar och
prata,  småäta, prata, småäta, prata och småäta lite till i flera timmar!! Hur mysigt som helst!

Är inte det här ett måste när man äter tacos? Iallafall enligt mig. Tacochips med ostsmak,
det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Fast jag vet att det är en stor orsak till varför
jag mår så illa just nu. Alltså, man ska inte äta för mycket tacochips, men det är svårt. Haha!

Visst ser det gott ut?!


Nu är vi somsagt hur mätta som helst! Antar att vi ska slänga oss i soffan och smälta maten
lite till innan Pontus och Jennifer kommer hit och fortsätter den härliga lördagskvällen!

Ta hand om er och ha en bra lördagskväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback