Nu ska jag vara vuxen och LÄSA

Fyfan vilken kallt och tråkigt väder det är idag. Beror väl på att jag är ledig! Ha. Skitsamma,
egentligen lider jag inte så mycket utav det mer än att jag borde sola och bli lite brun så jag
slipper trängas med alla pepparkakor på stranden. Det är så jobbigt och känna sig som en
uppblåst VITlök hela tiden. Men det är så livet fungerar, jobbar jag så är det smällhett och
sol, är jag ledig så öser regnet och himlen är gråsvart hela dagen.

Tänk vad konstigt, för några dagar sedan var det 30 grader varmt, idag är det 12...


Jag gör som vanligt det bästa av dagen, och idag ligger jag i soffan nerbäddad i mitt duntäcke
med en toffs mitt på huvudet. Har kokat te och hällt upp chips i en skål. Ska lägga mig ner
och börja läsa en bok som Anne-Elise tipsade mig om!! Handlar alltså om hur det är att växa
upp med en utvecklingsstörd mamma. Kan bli en ganska så intressant läsning tror jag!

Gud vad onyttig jag känner mig nu när jag ska trycka i mig chips.
Och för och inte tala om hur vuxen jag känner mig som ska ligga och läsa hela dagen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback