Panik, ångest, utbrott

Jag ber om ursäkt för kass uppdatering de senaste dagarna. Lilla Jenny hade en
otroligt jobbig dag igår. Jag grät faktiskt konstant från fem till midnatt.. Väldigt jobbigt
och det finns verkligen inget värre än att drabbas av panik och ångestattacker som
sedan alltid leder till jobbiga utbrott. Och när jag får utbrott så är det väldigt svårt att
lugan ner mig. Då är skadan redan gjord lilsom. Det finns ingen återvändo. Typ.

Hur som helst, så ska iallafall jag utgå från konsekvenserna och komma på en bra
lösning. Vi får se om mitt kloka huvud kommer på något bra under dagen. Känns
just nu som att mitt hvuud väger ungefär 3 ton och att det befinner sig världens största
vattenbalong där inne. Plus att mina ögon är alldeles igensvullnade och trötta...

Jag ska försöka att inte tänka på allt det dåliga just nu. Men jag måste bara fråga om
jag är ensam om att känna att allt liksom kommer på en gång? Alla småsaker smälter
samman och blir liksom ett? Egentligen är man kanske ledsen över en sak, men så har
man suttit och hållt inne någonting annat som man också är ledsen över och så POFF
(jag och mina jävla poff) kommer allt som en stor våg emot en.

Ja ni, livet är inte lätt. Den som tycker det har absolut inga känslor överhuvudtaget...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback