Snodde en lista av Hanna!

Ditt namn? -  Jenny Maria Isabell Söderlund
Födelseår? - 1992
Hur lång är du? - 1,65 cm

                                                                                                   

Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? - "Helvete också, jag orkar inte!"
Är du hungrig? -  Nej, proppmätt efter allt godis!
Vad är du bra på? - Jadu.. Vad är jag inte bra på? ;)

Har du några husdjur? - Nej, usch nej!
Vem vet mest om dig? - Jag själv såklart, och Simon
Vad vill du ha just nu? - En hummer och fett med pengar!

Har du körkort? - Nej, inte än!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Felicia
Pepsi eller Coca cola? - Coca cola helt klart!
McDonalds eller Burgerking? - Mc'Donalds
Sjunger du? - Ja, ibland
Vad har du för skostorlek? - 36
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? - Nej, tror du jag är hora eller?
Vill du gifta dig? - Ja, absolut!
Kommer du överens med dina föräldrar? - Såklart
Din hårfärg? - Mörk mörk brun
Skorna du hade på dig idag? - Ett par svarta             
Kläder du har på dig? -  Mjukisar och en rosa tröja                    
Hur svarar du i telefonen hemma? - "Hej det är Jenny"              
Hur svarar du i mobilen? - Antagligen likadant
Sov du ensam inatt? - Neheru, med min älskling såklart!
Vad gjorde du kl 08.00 imorse? - SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Åt godis
Vad var det senaste någon sa till dig? - "Det skulle jag inte rekomendera"
Godaste glassmaken? - Saltlakrits
Vad ser du om du tittar till höger? - En glasdörr
Vill du ha barn? - Absolut!
Längtar du till din nästa födelsedag? - Jättemycket. Vet redan vad jag önskar mig!
Är du snäll? - Det vet jag att jag är
Är du blyg? - Det vet jag att jag inte är

Har du bråkat med någon idag? - Nope
Är du sugen på något just nu? - Att sova




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback