Utvärdering och bilder från Göteborgsresan

Hej allihopa!

Göteborgsresan tillsammans med Simon, Pontus och Jennifer blev hur lyckad
som helst! Bilresan gick bra trots att det tog fyra timmar dit och fyra timmar hem,
vi hade bra väder, god mat, mycket onyttigt snask, vi delade många skratt, sov som
stockar på natten, åt en jättegod frukostbuffé och hade det allmänt skittrevligt!!
Jag är så nöjd med precis allting verkligen. Det här måste vi göra om.  Helt klart!

Jag och min älskling i lördags efter att ha gått upp halv fem och åkt fyra timmar i bilen.

Simon testade brillor inne på Lisebergshopen

Simon ville såklart spela på alla godishjul som fanns på Liseberg. Jag förklarade för honom
hur  onödigt jag tyckte att det var eftersom att det bara kostar pengar och att man aldrig
vinner. Men på första försöker så vinner fanskapet en sån här stor Marabouchoklad!

Jag blev såklart skitglad!

Jennifer, Simon och Pontus 


Vi kollade 3D. Hur coolt som helst!

Simon, jag och Pontus i uppskjutet

Fråga inte, för jag vet inte vad dom gör :)

Vi åkte hem till vandrarhemmet efter att ha vart på Liseberg i 9 timmar. Där duschade vi
och gjorde iordning oss lite sen for vi tillbaka till Liseberg då vi ville åka ännu mer!

Vi avslutade lördagskvällen och dagen på Liseberg med parishjulet


Igår (söndag) gick vi på Nordstan hela dagen och shoppade. Jag hittade dock inte så
mycket vilket är väldigt ovanligt. Hur som helst var det tevligt och vi åt tacobuffé som lunch. Tokigt gott!

Pontus posade med en blixtstilla guldig man som allid står på Göteborgs gator.

Som ni förstår har vi haft det riktigt roligt den här helgen! Bilder på det lilla jag
shoppade kommer i nästa inlägg.

TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA HELG!! Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback