Världens bästa tuggummitips

Åh, jag måste bara tipsa er om världens godaste tuggummi! Stimorol Fresh Zone är
så otroligt goda att jag inte kan sluta tugga. Jag svär, lätt det godaste tuggummit som
jag någonsin har tuggat. Och då ska ni veta att jag i stort sätt har testat ALLA smaker
som finns, av alla märken. Smaken är av mint-lakrits och den känns så frisk och lagom
stark i munnen. Starka tuggummin är inte någon hit, och inte för svaga heller. Den här
smaken är alldeles perfekt! Dessutom så håller smaken ett bra tag, och det är det inte
många tuggummin som gör. Det finns ett negativt med märket Stimorol, och det är att
ett paket bara innehåller 14 enstaka bitar....

Men okej, har ni inte testat den här smaken så tycker jag att ni tar på er kläder, springer till
ICA och köper ett paket. Ni kommer inte att ångra er! Den här smaken får er att smälta...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback