37 frågor om min pojkvän

1. Vad heter han? Simon Dennis Lefevre Karlsson
2. Hur gammal är han? 19 år
3. När träffades ni sist? Vi är med varandra nu, dock så ser han inte vad jag skriver =)
4. Är han snygg? Han är snyggast på jorden!
5. Brukar han färga håret? Jajamen 
6. Vilka färger har han haft? Svart, mörkbrunt, brunt och GULT
7. Vad har han/hon för parfym? Armani
8. Är han galen? Helt crazy alltså
9. Vad är erat första minne? Oj.. Första gången vi kysstes och blev kära!
10. Har ni många minnen ihop? 4 år av kärlek, klart vi har många minnen ihop
11. Vart bor han? Med mig i Vingåker
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, faktiskt inte
13. Är du avundsjuk på honom? Ibland
14. Vad heter hans syskon? Oskar, Anton och Ebba
15. När träffades ni första gången? Ojojoj, länge sedan.
16. Hur träffades ni? Hur? Det vet jag inte
17. Vad går han i för sporter? Han gymmar bara
18. Vad kan han göra på helgerna? Mysa med mig, umgås med kompisar och sova
19. Vad brukar han göra efter skolan? Olika..
20. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Såklart!
21. Har han fräknar? Nej
22. Har ni bråkat någon gång? Ja, det har vi
23. Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha ja, många gånger!
24. Har du sett han gråta? Japp
25. Vad gjorde du då? Tröstade honom såklart (om han förtjänade det alltså ;))
26. Har du sett han vara riktigt arg? Ja, usch!
27. Har han/hon sett dig gråta? Ja
28. Vad ska ni göra i sommar? Åka till liseberg bland annat
29. Har han svikit dig någon gång? Ja, det tycker jag. Tyvärr
30. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha eh, antagligen
31. Vad skulle du göra om han dog?  Sluuuuuuuta. Han ska inte dö!!
32. Kommer ni att vara kompisar om 10 år? GARANTERAT
33. Vad är det bästa med honom? Att han är så fruktansvärt snäll hela tiden!
34. Vad skulle du vilja att han ändrade på? Hans "vahettere" i varje mening. Haha!
35. Skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon? Klart
36. Hur ser hans klädstil ut? Tajta jeans, skjorta, tröjja
37. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? Varför inte? Haha :)

Här är min baby. Bilden är tagen förra sommaren! Snygg va? ;) MIN!


fan vad snygg.

2009-06-26 // 21:39:26

haha, så jag har vahettere inte bara dåliga sidor alltså :D Puss snygging

2009-06-26 // 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback