40+ och tänder på 17åringar? BLÄ!

Jag säger bara, vilken dag det har varit idag!! Kokhett ju, helt sjukt. Det var riktigt
skönt att svalka av sig vid Lytterstabadet tillsammans med Hanna. Ni vet ju att jag
tycker mycket mer om Lyttersta än Viala tack vare att det bara är larvigt folk i Viala.
Småttingar och sånt. Men jag vet inte, har nog ändrat min uppfattning nu. Eller nej,
det har jag inte, men det var som Hanna sa idag "Det där var droppen"

Det var tre utländska killar som låg en bit ifrån oss och de kollade så mycket på oss
som om de ätit glomedel fem gånger innan de åkte ut. Jag blir så förbannad och
äcklad av sånt där. Jag liksom reste mig upp och skrek "VAD?" Men de fortsatte bara
som om de inte hörde mig. Hannas kommentar var så rolig "Jenny, du är verkligen som
en huggorm" Och så skrattar hon sådär som bara hon kan. Men okej, jag håller med
om det. Ibland är jag faktiskt som en huggorm. Det är både bra och dåligt.
Men skitsamma, vi försökte oss att inte bry så mycket, till och med jag försökte...

När de skulle åka hem därifrån så går de förbi oss och säger "mycket vackert" och ler
som om vi skulle bli kära i dom.
Ja, ni kan ju fatta hur otroligt förbannad jag blev!!
När de står vid parkeringen så ger dom oss en sån där vinkning som betyder "kom"
Tokjävlarna stod sådär i en kvart, om inte mer.

Jag kan inte med ord beskriva hur äckligt det var. Men äckligt var det!! Ärligt talat,
dom var säkert 40 år, och vi ligger där 17 år gamla. Får dom inget eller? Det är
som Hanna säger, får man inte ens gå till stranden utan att bli sådär uttittad? Haha!!
Om ni läser det här så kan jag ju bara meddela att ni är modiga om ni gör samma
grej imorgon, för då jävlar får ni med Jenny&Hanna och göra. Vi är inte att leka med!!
På riktigt.

Påtal om Hanna så ska jag få med henne till gymmet nu!
Vi hörs sen. Puss så länge


Det var ju inte ovanligt att det var just utlänningar som glodde!

2009-06-30 // 19:37:03

haha vi dränker dom imorgon

2009-06-30 // 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback