60 frågor med svar

1. Hur gammal är du om fem år? 22 måste det bli
2. Vem var den sista du träffade? Cicci
3. Hur lång är du? 165 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Wallander - Hämnden
5. Vem ringde du senast? Simon
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hahahaha, va?" Till Pontus
7. Vad är dagens planer? Inga än så länge
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på mitt humör  
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda
10. När såg du senast din mamma? I lördags om jag inte minns fel
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 09:58 
13. Har du någon gång hittat en katt?
Hittat en katt? 
14. Vilken är din favoritplats?
Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? Äh, jag vet inte :P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det vet jag inte. Det får tiden fram tills
dess avgöra. Jag tycker om att ta dagen som den kommer.
17. Vad skrämde dig som barn? Djur, speciellt hundar
18. Vem fick dig att skratta senast? Schörling när han somnade hemma hos oss i
lägenheten i morse. Hans sovställning såg inte så skön ut nämligen!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Antagligen!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Just nu sitter jag vid en bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan, annars i trosor och är det kallt
så brukar jag sova med en stor t-shirt också
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ALDRIG
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Absolut!
27. Vilken är din favoritglass? Sandwish
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, flytta långt härifrån och shoppa!
29. Tycker du om kinamat? Jättemycket!
30. Tycker du om kaffe? Nej, usch nej.
31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller te
32. Sover du på någon särskild sida? Japp
33. Kan du spela poker? Verkligen inte
34. Tycker du om att mysa? Det är ju underbart ju! Jag älskar det
35. Är du en beroendemänniska? Äh!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Faktiskt inte
37. Vill du ha barn? Ja, såklart! Fast jag måste nog vänta ett tag med sånt. 
38. Kan du några andra språk än svenska? Jadå
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, aldrig 
40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet såklart!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor
42. Äger du dyra smycken? Ja, bland annat en DKNY klocka
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig i livet! Skulle aldrig falla mig in
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En lakritsgodis
45. Vem är den roligaste människan du känner? Viktoria, Jessika, Elin och Cicci
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har två jättestora ärr på magen. För 8 år sen blev
jag jättesjuk och låg på sjukhuset under en lång tid och opererades två gånger. En
gång var jag helt medvetslös vilket betyder att jag ska vara tacksam över att jag lever
idag. Det var en svår tid ska jag säga er, och jag kan inte med ord beskriva hur otäckt
allting var och hur jag känner mig när jag pratar om det, eller tänker på det.


De första åren hade jag svårt och leva med ärren. Jag tyckte det var skitjobbigt att gå på
stranden för jag upplev att alla kollade på min mage och mina ärr. Men idag är det
annorlunda. Jag ser det som en del av mig och jag går hellre med två ärr än att ligga på
kyrkogården.. Ett av ärren har faktiskt läkt väldigt bra, och det är det från blindtarmen.
Det andra är större och fulare (det som går från naveln och neråt) Men somsagt, jag lever
med  det utan problem idag. Dock så gråter jag varje gång jag tänker eller pratar om den tiden..
47. Vad har du för ringsignal? En klassisk SonyEricsson signal
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, absolut! 
49. Flirtar du mycket?
Hehe, nej!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen?  Haha, inte direkt!
52. Har du fått fortkörningsböter? Hur skulle det kunna vara möjligt?
53. Vilken var den senaste bok du läste? Liv & Lovisa 
54. Läser du dagstidningen? 
Ibland 
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, det gör jag inte 
56. Dansar du i bilen? 
Ibland tillsammans med Simon 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 
Rix Fm tror jag 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ingen aning
59. När var du i kyrkan senast? Det var på begravningen för ett tag sedan :( 
60. Vilka personer utmanar du?
Alla som läser detta!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback